فرم پذیرش گارانتی
مشخصات دستگاه:
نوع دستگاه:
برند دستگاه:
مدل دستگاه:
مک آدرس:
مشخصات مالک:
نام مالک:
شماره تماس:
آدرس:
تاریخ فاکتور خرید:
معایب ظاهری:
ایراد فعلی دستگاه:
لوازم جانبی:
تاریخ ارسال:
ایمیل:
قوانین و مقرارت گارانتی
  • قبل از ارسال دستگاه حتما با واحد گارانتی هماهنگ گردد.
  • واحد گارانتی صرفا عیوب عنوان شده توسط مشتری را برطرف خواهند کرد و در قبال سایر عیوب مسئولیتی نمیپذیرد
  • پس از تعمیر دستگاه، کارشناسان واحد گارانتی دستگاه را تست کرده و در سلامت کامل به مشتری تحویل می دهند لذا از مشتریان گرانقدر خواهشمندیم در هنگام تحویل دستگاه دقت لازم را بعمل آورند. مهلت تست دستگاه تا دو روز کاری امکانپذیر می باشد.
  • امکان تست کامل قطعات در هنگام پذیرش وجود ندارد. واحد گارانتی مسئولیتی در قبال عیوب غیر قابل مشاهده یا عیوب عنوان نشده توسط مشتری را نمیپذیرد
  • واحد گارانتی هیچگونه مسئولیتی در قبال اطلاعات موجود بر روی دستگاه ندارد.
  • .واحد گارانتی هیچگونه مسئولیتی در قبال اطلاعات موجود بر روی دستگاه ندارد
  • دستگاه آب خورده، ضربه خورده شامل گارانتی نمی باشد.
  • در صورت سوختگی برد به دلیل نوسان برق و عوامل محیطی دستگاه شامل گارانتی نمی باشد.
  • در صورتی که دستگاه توسط عوامل غیر مجاز باز شده باشد دستگاه از گارانتی ساقط شده و خدماتی انجام نخواهد شد.
  • پس از به پایان رسیدن مراحل تعمیر و عدم مراجعه مشتری جهت تحویل دستگاه واحد گارانتی دستگاه را به مدت یک هفته به صورت امانت نگه خواهد داشت و پس از یک هفته هیچ مسئولیتی در قبال دستگاه ندارد.